پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:53 - 1403/03/11

فراگیری مقاومت | وقتی در طرف درست تاریخ می ایستید / عکس نوشت

کارگر آنلاین | ولی امر مسلمین در پیامی تاریخی به دانشجویان دانشگاه های آمریکا، آنان را در طرف درست تاریخ توصیف کرده و بخشی از محور مقاومت نامیدند؛ وقتی طرف درست تاریخ می ایستید انوار الهی این گونه بر شما نازل می شوند.

به گزارش کارگر آنلاین ، ولی امر مسلمین در پیامی تاریخی به دانشجویان دانشگاه های آمریکا، آنان را در طرف درست تاریخ توصیف کرده و بخشی از محور مقاومت نامیدند؛ وقتی طرف درست تاریخ می ایستید انوار الهی این گونه بر شما نازل می  امام خامنه ای ولی امر مسلمین در پیامی ماندگار و تاریخی، نکاتی مهم و ارزشمند در خصوص ایستادگی جوانان و دانشجویان بیدار دانشگاه های آمریکا تذکر دادند.

رهبر معظم انقلاب در بخشی از این پیام ارزشمند خطاب به این دانشجویان با وجدان فرمودند: این نامه را به جوانانی می‌نویسم که وجدان بیدارشان آنها را به دفاع از کودکان و زنان مظلوم غزّه برانگیخته است.

ایشان تاکید فرمودند : جوانان عزیز دانشجو در ایالات متّحده‌ی آمریکا! این، پیام همدلی و همبستگی ما با شما است. شما اکنون در طرف درست تاریخ ــ که در حال ورق خوردن است ــ ایستاده‌اید.

معظم له با بیان اینکه دانشجویان ضد صهیونیست، بخشی از محور مقاومت را تشکیل داده اند، گفتند: شما اکنون بخشی از جبهه‌ی مقاومت را تشکیل داده‌اید، و در زیر فشارِ بی‌رحمانه‌ی دولتتان ــ که آشکارا از رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیست دفاع میکند ــ مبارزه‌ای شرافتمندانه را آغاز کرده‌اید.

در بخشی دیگری از این پیام مهم تاریخی آمده است: رژیم صهیونیست از روز اوّل، سیاست «مشت آهنین» را در برابر مردم بی‌دفاع فلسطین به کار گرفت و بی‌اعتنا به همه‌ی ارزشهای وجدانی و انسانی و دینی، روزبه‌روز بر بی‌رحمی و ترور و سرکوبگری افزود.

ایشان درخصوص مشارکت دولت جنایت پیشه آمریکا با جلادان صهیونیست فرمودند: دولت آمریکا و شرکایش، حتّی از یک اخم در برابر این تروریسم دولتی و ظلم مستمر، دریغ کردند. امروز هم برخی اظهارات دولت ایالات متّحده در قبال جنایت هولناک غزّه بیش از آنچه واقعی باشد، ریاکارانه است.

معظم له در وصف محور مقاومت نیز گفتند: «جبهه‌ی مقاومت» از دل این فضای تاریک و یأس‌آلود سر برآورد و تشکیل دولت «جمهوری اسلامی» در ایران، آن را گسترش و توانایی داد.

وقتی طرف درست تاریخ می ایستید انوار الهی این گونه بر شما نازل می شوند؛ عکس نوشت های زیر حاوی بخش های مهم از پیام گهربار ولی امر مسلمین است که در قالب عکس نوشت ارائه شده است: 

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین